Юзабіліті-аудит
сайту
Виявіть ключові проблеми користувачів на вашому сайті і отримайте детально опрацьовані рекомендації по їх усуненню.
Ми провели UX-аудит для:
Що таке юзабіліті-аудит сайту?
Юзабіліті-аудит (або UX-аудит) — це експертна оцінка того, як ваші потенційні клієнти взаємодіють із сайтом.

На підставі аналітики, поведінки користувачів і ключових метрик сайту експерт виявляє критичні для конверсії недоліки інтерфейсу і розробляє рекомендації щодо їх усунення.
Приклад:
Якщо 58,5% користувачів приходять з мобільних пристроїв, а конверсія у них в половину менше, ніж у десктопних, то причиною цього може бути помилка в адаптивному інтерфейсі. UX-аудит допоможе знайти її і усунути.
Поліпшення ключових метрик без зміни дизайну
Чим корисний UX-аудит?
Юзабіліті-аудит - це раціональне рішення для тих, хто бачить ризик в глобальній зміні дизайну.
Коли сайт має ряд проблем, але при цьому приносить прибуток, повний редизайн сайту може виявитися невиправданим кроком.
У цьому випадку практичніше поступово усувати критичні недоліки, виявлені в ході UX-аудиту, ніж повністю змінювати сайт.
Що зміниться після UX-аудиту?
Після юзабіліті-аудиту ви зможете:
- підвищити показники конверсій,
- знизити кількість відмов,
- збільшити глибину перегляду,
- поліпшити середню тривалість сеансу.

Ви зробите інтерфейс більш зручним і інтуїтивно зрозумілим для користувача.
Ви заповнюєте бриф і відповідаєте на ряд питань про свій проект. Це дозволить нам краще зрозуміти ваш бізнес.
Повне занурення
в ваші бізнес-процеси
Як ми це робимо?
01
02
Аналіз показників аналітики сайту
Ми детально вивчаємо ключові метрики, цільову аудиторію, нішу і конкурентів.
03
Формування гіпотез
На підставі даних аналітики і власного досвіду ми висуваємо ряд гіпотез про проблеми взаємодії користувача з інтерфейсом.
04
Вивчення сайту на предмет помилок
Глибоке занурення в інтерфейс сайту дозволяє нам висунути гіпотези і знайти супутні помилки.
05
Складання звіту з переліком рекомендацій
Усі виявлені проблеми інтерфейсу ми структуруємо у звіті і даємо детальні рекомендації щодо їх усунення.
Робота UX-спеціалістів над юзабіліті-аудитом займає в середньому близько 2 тижнів.
За цей час ми проходимо такі етапи:
Це об'ємний документ,
у якому буде викладено:


Що ви отримаєте на виході?
У результаті юзабіліті-аудиту ви отримаєте детальний звіт у форматі Google Sheets або іншому зручному форматі (за запитом).
використана методологія,
• висновки, зроблені на основі аналітики,
• аналіз ключових сторінок сайту в форматі:
- найменування та опис проблеми,
- скріншот для її візуалізації,
- рекомендації для її усунення,
- кращі практики і досвід конкурентів за необхідністю.
Це означає, у вас на руках буде докладна інструкція до дії - готовий план по збільшенню доходу
Приклади виявлених проблем і рекомендацій зі звіту
Це недоліки інтерфейсу реальних клієнтів. З метою дотримання NDA ми показуємо їх схематично
Втрата користувачів
при довгому скролі
Користувачі не знаходять форму захоплення контактів
Гіпотеза
Згідно з картою скролу, до блоку з формою заявки доходить лише 14% усіх користувачів. Решта відвідувачів йдуть, так і не побачивши заклику до цільової дії.
Рекомендації
Додати наскрізні елементи із закликом до цільової дії.
Втрата потенційних покупців на етапі пошуку
Потенційні покупці не знаходять потрібний товар
Гіпотеза
Згідно з аналітикою сайту, 22% відвідувачів використовують пошук, тільки 5% переходять на результат пошуку, з яких 4% роблять покупки. Пошук не використовують повноцінно, тому що він не зручний для користувача.
Рекомендації
Розмістити підказки при введенні пошукового запиту, а саме: категорії, бренди, товари.
Покинуті кошики на сторінці оформлення покупки
Користувачі залишають кошики,
не завершивши покупку
Гіпотеза
18% користувачів кидають кошики і переходять на сторінки "Доставка і оплата", "Про компанію" і "Гарантія". Після чого 83% з них так і не завершують покупку. На етапі прийняття рішення користувачеві недостатньо інформації.
Рекомендації
Додати ключову інформацію про доставку, оплату і переваги на сторінку "Кошик". Для роботи з іншими запереченнями розмістити онлайн-консультанта.
Кейси зі збільшення конверсії
за допомогою UX/UI
Покращувати інтерфейс за ESR
Що робити після UX-аудиту?
Ми вже виявили недоліки інтерфейсу і знаємо як їх усунути для збільшення конверсії
Дізнатися більше про ESR
Замовити редизайн
сайту за RSR
Усунути недоліки самостійно
Якщо проблеми не вирішити без редизайну, ми створимо новий інтерфейс на підставі даних аудиту.
Дізнатися більше про RSR
Ви отримали готовий план до дії, який можете реалізувати на свій розсуд
Задайте ваше запитання
Напишіть e-mail або телефон для зв'язку
Замовте експертний юзабіліті-аудит сайту
Оформіть заявку, і ми зв'яжемося з вами для подальшої консультації
Команда ключових спеціалістів компанії:
Денис
Head of UX/UI dep. / 6 років досвіду
Максим
BA/UX-designer / 6 років досвіду
Таня
UX-analyst / 3 роки досвіду
Інструменти, які ми використовуємо
Читайте на блозі наших партнерів Hotjar кейс про те, як ми збільшили конверсію на 55% для Intertop або завантажуйте кейс у PDF
Наші клієнти
Наша експертність
у цифрах
327
E-commerce проекти, мобільні додатки, фінансові сервіси, складні системи, стартапи
Мінімальний досвід роботи
UX-спеціаліста в нашій компанії
Ми накопичили достатньо знань про типові помилки інтерфейсу і способи їх усунення
Роки
3
Років досвіду
12
Проектів

Замовте експертний
юзабіліті-аудит сайту

Оформіть заявку, і ми зв'яжемося з вами для подальшої консультації
ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ
+38 068 653 84 46
UX/UI, WEB DESIGN & DEVELOPMENT
Турум-бурум. Україна, Харків вул. Сумська, 7/1, 4 поверх