Концепція мобільного додатку
Максимально легке користування додатком за допомогою однієї руки
Основні переваги
Універсальний ідентифікатор користувача у вигляді бонусної картки
Формування списку обраного на підставі інтересів
Швидке перемикання між головним меню та картою RiverMall
Зручна навігація в межах та поза межами ТРЦ
Бонусна система, яка мотивує пересуватися всередині торгівельного центру та частіше користуватися додатком
Проаналізувавши вхідні дані проекту, з'ясували що є всього три джерела отримання потенційних бонусів:
Бонусна система, як основа гейміфікації
Справа в тому, що паркуванням будуть користуватися далеко не всі.
Планета Кіно — повноцінний додаток і мотивація встановлювати додаток ТРЦ сумнівна. Аквапарк тільки в планах, та охоплює невелику низку користувачів.

Дивлячись на цей факт, ми пропонуємо змінити джерело отримання бонусів та націлитися на інший підхід.
Парковка
Планета кіно
Аквапарк
Бонусна система. Опис ідеї
Зараз в тренді ЗСЖ та фітнес. Задля поширення та популяризації такого тренду, пропонуємо нараховувати бали за пройдену відстань в межах ТРЦ.

Такий вид гейміфікації спрямований на збільшення проведеного часу у ТРЦ. У нас є гіпотеза, що чим більше користувач провів часу в торговельному центру - тим більша ймовірність що він відвідає більше магазинів, зон розваг та фудкорт.

Крім того, як частина механіки гейміфікації - додати викликів та випробування змагального характеру.


Бонусна система. Механіки
За пройдену відстань в межах ТРЦ, клієнт отримує бали.
Бали можна обміняти на акційні товари чи на знижку у магазинах партнерів ТРЦ.
1
2
Додати ниску щомісячних челенджів. Публікувати рейтинги користувачів які більш за всіх пройшли, купили, грали, дивилися кіно та ін. Серед фаворитів списку можна розігрувати призи, знижки, додаткові бали.
3
Просити виконувати міні-завдання, на кшталт — поділитися в соц.мережах акцією чи зробити селфі та викласти фото з певним хештегом.
4
Сканування QR. За покупку понад певної суми в магазинах партнерів, продавець дає відсканувати код, після якого нараховуються додаткові бонуси.
5
Злови знижку. Зараз популярна механіка доповненої реальності, тому пропонуємо задіяти її також. У вихідні дні, один раз на 2-3 години з'являється точка\чек-поінт на карті. При появі такої відмітки приходить пуш-повідомлення з координатами. Необхідно прийти на місце і відсканувати код. Після чого може видаватися знижка, або виникати колесо фортуни, покрутивши яке, можна отримати бонуси, промо-код, безкоштовну каву або знижку.
6
Потряси та виграй. Задля збільшення кількості звернень до додатка, пропонуємо реалізувати таку механіку: кожен день, приходить повідомлення про доступність такої можливості. Користувач відриваючи додаток бачить заклик - «потряси та накопич \ вигравай». Після цієї дії йому нараховується певна кількість балів. Якщо робити це регулярно, у кінці тижня можна отримати додаткові бали або їх множення.
Бонусна система. Переваги
Можливість створити платфоруму для розміщення додаткових промо-активностей. Таким чином можна збільшувати відвідування нових чи маловідомих магазинів.
Недоліки
Без активної участі партнерів та магазинів частина механік може бути важка для реалізації.

Якщо в межах торговельного центру не буде спеціальних сенсорів які будуть відстежувати рухи, то відстежувати переміщення клієнтів буде проблематично.


Невеликі змагання можуть стати чудовою мотивацією для користувачів просто відвідуючи торговий центр і заробляти бали.
Збільшується залученість клієнтів, за рахунок ігрових механік та гейміфікації.
Обсяг дій та механік, дозволяє догодити широкій низці представників цільової аудиторії.
Механіки постійно можна доповнювати. Це дозволяє збільшити час перебування клієнтів у ТРЦ.
В основі стилістики лежать кольори з бренд-буку RiverMall.

Червоний з синім виконують роль контрастних елементів і служать в якості основних акцентів дій.

Ми використовуємо великі розміри плиток та шрифтів, щоб вони відразу кидалися в очі і в них можна легко потрапити пальцем.

Плитки ми свідомо обрали неправильної форми. Вони нагадують обриси магазинів на карті ТРЦ. Таке рішення розкриває ідею цілісності додатку та торговельного центру.
Стииииииилістика
При першому запуску додатку, після заставки, ми пропонуємо виводити екран з плитками інтересів.

Його задача — з'ясувати інтереси користувача в торговельному центрі.

Вони нагадують обриси магазинів, розміщенні на карті.


Перше знайомство
Після вибору категорій шопінгу, розваг та їжі, користувач потрапляє на екран переліку закладів.

Йому виводяться картки закладів з закликом вподобати чи ні.

Навігація організована за принципом Tinder: свайп праворуч - заклад подобається, ліворуч - не подобається. Якщо користувач вподобав його - заклад потрапляє в список обраного.

Такий принцип додає залученість в простий вибір цікавих місць.


Вподобайки
Основний екран додатка представляє з себе концентратор напрямків центру.
Головний екран
В основі навігації закладена ідея управління додатком за допомогою лише однієї руки.

Користувач може їхати в маршрутці та триматися за поручень або бути за кермом. Ми організували таке розташування блоків і елементів, яке дає можливість перейти в будь-який розділ за допомогою тапу на плитку чи свайпу в одну зі сторін.

Таким чином немає необхідності відволікатися і докладати додаткові зусилля для виконання основних операцій.
У виді плитки виводимо основний перелік занять у ТРЦ: шопінг, їжа, розваги.
Нижня панель представляє з себе іконки переходу до особистого кабінету чи списку обраного. Разом з ними - івенти, акції, інфо
Також завжди є швидкий доступ до пошуку чи кнопки Як дістатися
Свайп зверху униз - відкриває нам карту ТРЦ.

Вгорі представлені таби з категоріями молу, які працюють як фільтри. При натисканні на назву, пінами підсвічуються магазини обраної категорії.

Свайп\натискання на нижню панель повертає нас до основного екрану.


Карта ТРЦ
Свайп справа наліво \ натискання на превью картки — викликає екран бонусної картки. Вона служить універсальний ідентифікатором людини у ТРЦ

За допомогою неї можна не тільки збирати бонуси, а й користуватися парковкою в якості відмітки в`їзду\виїзду

Нижче області QR-коду, ми виводимо камеру для сканування кодів з бонусами.


Бонусна картка
При натисканні на кнопку «Як дістатися», користувач потрапляє на карту міста.

На ній він може обрати зручний транспорт та маршрут, щоб дістатися до RiverMall.

При виборі Shuttle Bus та точки посадки, відкривається екран з підсказкою адреси та розкладу Shuttle Bus


Як дістатися
При натисканні на одну з плиток основних розділів, користувач потрапляє на сторінку, де зібрана видача категорій групи.

В даному прикладі це шопінг. Вгорі є можливість вибрати потрібну категорію магазину, подивитися список актуальних акцій та перейти на необхідну сторінку магазину.


Сторінка розділу
Екран розділяється на дві частини. Вгорі відображається місце розташування магазину на карті ТРЦ.

Нижче - лого, графік роботи, загальна інформація та актуальні акції. Також є можливість прокласти маршрут до місця і зв'язатися з менеджером.

Така сама картка з`являється при виборі закладу на карті торгівельного центру


Сторінка закладу
Усі сторінки
Made on
Tilda